Ännu ett nytt bedrägeriförsök via e-post

Bästa kunder,

Vi har blivit uppmärksammade på att ett nytt bedrägeriförsök har skickats i vårt namn via e-post. Om ni fått ett mail med följande text – vänligen bortse från det och radera meddelandet. Det är inte ett legitimt e-postmeddelande från Rehobot Hydraulics.

We are carrying out an audit on our account and trying to balance up. We will like to know if you owe us any outstanding payments with the total amount and when is the payment due?

Also if you have not paid yet, kindly hold on with the payment.

Your quick response will be appreciated.

Best Regards

Regards,
Carl Gustaf Amritzer
Sales Export Manager

Sent from my iPhone.

Trots att det ligger utanför vår kontroll ber vi om ursäkt för besväret. Vidare önskar vi påminna om följande:

  • Legitim e-mailkommuniktion från Rehobot Hydraulics kommer från följande domännamn:
    • @rehobot.se
    • @rehobot.co.uk
    • @rehobot.us
  • Om du är osäker på om en viss kommunikation är legitim, vänligen kontakta oss på:
    • Email: info@rehobot, support@rehobot.se eller direkt till fornamn.efternamn@rehobot.se
    • Telefon: +46 (0)16-16 82 00

För att ytterligare förtydliga och undvika att bli bedragen vill vi betona att REHOBOT Hydraulics INTE har ändrat bankkonto eller andra betalningsuppgifter, utan det som har gällt tidigare gäller fortfarande. De korrekta uppgifterna finns alltid på din faktura. Vi vill även meddela att REHOBOT ej använder inkassobolag för att hantera betalningar. Som alltid – är du osäker är du mer än välkommen att ringa oss!

Vänliga hälsningar,
REHOBOT Hydraulics
Kundservice