Skip to content

Ännu ett nytt bedrägeriförsök via e-post

Bästa kunder,

Vi har blivit uppmärksammade på att ett nytt bedrägeriförsök har skickats i vårt namn via e-post. Om ni fått ett mail med följande text – vänligen bortse från det och radera meddelandet. Det är inte ett legitimt e-postmeddelande från Rehobot Hydraulics.

From: Johan Theorell <parr-imm@libero.it>
Date: 7 October 2019 at 17:33:52 CEST
To: Undisclosed recipients:;
Subject: Privat

Kan du göra en utländsk betalning?

Vänliga hälsningar,

Johan Theorell

Trots att det ligger utanför vår kontroll ber vi om ursäkt för besväret. Vidare önskar vi påminna om följande:

  • Legitim e-mailkommuniktion från Rehobot Hydraulics kommer från följande domännamn:
    • @rehobot.se
    • @rehobot.co.uk
    • @rehobot.us
  • Om du är osäker på om en viss kommunikation är legitim, vänligen kontakta oss på:
    • Email: info@rehobot, support@rehobot.se eller direkt till fornamn.efternamn@rehobot.se
    • Telefon: +46 (0)16-16 82 00

För att ytterligare förtydliga och undvika att bli bedragen vill vi betona att REHOBOT Hydraulics INTE har ändrat bankkonto eller andra betalningsuppgifter, utan det som har gällt tidigare gäller fortfarande. De korrekta uppgifterna finns alltid på din faktura. Vi vill även meddela att REHOBOT ej använder inkassobolag för att hantera betalningar. Som alltid – är du osäker är du mer än välkommen att ringa oss!

Vänliga hälsningar,
REHOBOT Hydraulics
Kundservice

Scroll To Top